Det er vigtigt, at du melder fejl senest 28. april 2025

Hvis du ikke kan sende dit fællesskema ind på grund af en teknisk udfordring og ikke har sendt en fejlmelding til os, er det vigtigt, at du sender os fejlmeldingen inden ansøgningsfristen 28. april 2025 kl. 23.59 – også selvom fejlen står på driftsstatus.

Indsend din fejlmelding via denne formular

Din fejlmelding har betydning for, om du eventuelt kan blive undtaget fra ansøgningsfristen. Du skal være opmærksom på følgende:

  • Hvis du ikke kan indsende fællesskemaet grundet it-fejl hos Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø, kan du blive undtaget fra ansøgningsfristen. 
  • Bemærk: Hvis fejlen skyldes, at du har udfyldt fællesskemaet forkert, kan du ikke blive undtaget fra ansøgningsfristen. 
  • Hvis du kan sende et delvist udfyldt fællesskema, bliver du kun undtaget fra ansøgningsfristen for de dele af skemaet, der ikke kan indsendes. Alt, som kan indsendes rettidigt, skal indsendes rettidigt. Husk i den forbindelse, at fristen for at sende ændringsforslag til markblokke er 2. maj 2025.

Vi giver dig besked via mail eller telefon, når vi har løst fejlen. Hvis vi løser fejlen 14. april eller senere, kan du blive undtaget for ansøgningsfristen, idet du får i alt 7 hverdage til at indsende dit fulde skema. 

Det skal du gøre, når du indsender fællesskemaet

Skriv i en bemærkning i fællesskemaet, om at du har sendt en fejlmelding. Det vil hjælpe os til hurtigere sagsbehandling af din ansøgning.
I bemærkningen skal du oplyse fejlmeldingens løbenummer. Løbenummeret kan du finde i den kvitteringsmail, du får, når du sender en fejlmelding til os i Tast selv.