​Nogle brugere af Apple telefoner på IOS oplever, at Landbrugsstyrelsens App pt. ikke fungerer.

27-09-2024

Opdateret 25-10-2024 kl. 15.00

iOS 18 work around

Slet først cookies i Safari-browser:

  1. Tryk på Indstillinger i telefonen hovedmenu
  2. Skriv Safari i søgefeltet øverst i indstillingsmenuen
  3. Vælg det søgeresultat, hvor der er et kompas-ikon ud for Safari
  4. Rul ned i Safarimenuen og vælg punktet Ryd historik og webstedsdata
  5. Vælg Al historik og tryk på knappen Ryd historik
  6. Forlad indstillingsmenuen og følg den relevante vejledning nedenfor

Hvis appen allerede er installeret:

  1. Opdatér Landbrugsstyrelsens App til seneste version (2.0.7)
  2. Åbn appen og log ind med mitID
  3. Når du bliver sendt retur til Landbrugsstyrelsens App fra mitID, logger du ind med din pinkode
  4. Hvis du her bliver mødt med en hvid skærm efter pinkode login, gør én af følgende:
    1. Luk appen helt, dvs. appen skal lukkes, så den ikke kører i baggrunden. Brugeren skal ”skubbe appen op”, så den forsvinder.
    2. Sluk telefonen
  5. Åben appen igen og log ind med pinkoden. Nu skulle appen gerne virke.

Hvis appen ikke har været installeret før:

  1. Installér og åbn Landbrugsstyrelsens App
  2. Log ind med mitID
  3. Gå tilbage i appen og opret en pinkode
  4. Hvis du her bliver mødt med en hvid skærm efter oprettet pinkode, gør én af følgende:
    1. Luk appen helt, dvs. appen skal lukkes, så den ikke kører i baggrunden. Brugeren skal ”skubbe appen op”, så den forsvinder.
    2. Sluk telefonen
  5. Åbn appen igen og log ind med pinkoden. Nu skulle appen gerne virke.

Registreret:

26-09-2024 kl. 15.31