Gå til hovedindholdet

Sådan greb vi det an

Det var vigtigt for os at være til stede hurtigt i Sønderjylland og begynde at bygge op gradvist. På den måde kunne opgaver flyttes på det rette tidspunkt, og flytningen kunne påvirke vores opgaveløsning og udbetaling af landbrugsstøtten mindst muligt.

Det gjorde, at vi dels havde et sted at ansætte nye medarbejdere, dels havde erfarne medarbejdere til at oplære de nye medarbejdere i Sønderjylland.

Stor involvering

Vi har involveret store dele af organisationen i flytningen. Vi har gjort det til et fælles projekt. Det var en meget stor flytteopgave med mange medarbejdere og mange forskellige opgaver, der skulle flyttes. 

Hård prioritering

Vi har prioriteret hårdt i vores opgaver. Flytningen blev prioriteret som den største og væsentligste opgave i organisationen.

Uanset hvad man har oplevet som kunde, har det været vores mål, at kunderne skulle mærke mindst muligt til flytningen. I 2016 – hvor vi gennemførte størstedelen af flytningen - nåede vi vores vigtigste mål om at udbetale landbrugsstøtte til 90 procent af ansøgerne midt i december.

MENU