Gå til hovedindholdet

Kundecenteret

Kundecenteret er din direkte adgang til Landbrugsstyrelsen. Det er Kundecenteret, du møder, når du ringer eller skriver til vores hovedpostkasse mail@lbst.dk. Kundecenteret er en del af Kunder & Kommunikation.

Dine muligheder i Kundecenteret

Velkommen til Landbrugsstyrelsen.

Når du ringer til os på tlf.: 33 95 80 00 inden for vores normale åbningstid (mandag-torsdag fra 9-16 og fredag fra 9-15), har du tre valgmuligheder:

1.  Har du spørgsmål om Landbrug - tast 1 

2.  Har du spørgsmål om fiskeri - tast 2
- når du har trykket 2, har du følgende muligheder: 

  • Har du spørgsmål om køb af fisketegn - tast 1 
  • Har du spørgsmål om fiskeri og fiskerikontrol - tast 2 

3.  Har du andre spørgsmål - tast 3

Kundecenteret svarer på dine spørgsmål og indsamler viden

Kundecenteret svarer på spørgsmål fra vores kunder og indsamler viden om kundernes informationsbehov. Denne viden formidler vi videre til fagenhederne i styrelsen og til vores kommunikationsteam, der blandt andet sørger for, at vores hjemmeside er opdateret med de oplysninger, som vores kunder spørger efter.

Læs mere om Kunder & Kommunikation

Hvilke spørgsmål kan Kundecenteret give dig svar på?

Når du ringer til Landbrugsstyrelsen, vil du enten få svar på dine spørgsmål direkte i Kundecenteret eller blive viderestillet til den relevante fagenhed, som besvarer mere fagspecifikke spørgsmål.

Vi besvarer også mails fra vores hovedpostkasse

Desuden besvarer og videreformidler Kundecenteret de mails, som bliver sendt til Landbrugsstyrelsens hovedpostkasse mail@lbst.dk

MENU